琴晚陪完wing係網吧過左夜...搭車個陣-3-係到釣魚,,
返到黎去左買m記食...>v<食左3舊薯餅..呵呵..食食下有個傻婆打黎-.-
係到話同佢示愛..問應該點...激親..所以我介紹左幾種拒絕既方法xD。
個d方法緊係堅ga la^^呵..講完之後食埋野就訓啦....唔知係咪太眼訓,...8點幾先起到身.
仲要係wingwing打黎嘈醒我^^...之後就落床食飯,食完緊係開電腦啦 呵
<<完>>