今日8點幾起左身...想訓又訓唔返..就拎左個電話打比個傻既.嘈醒佢.呵。傾左陣啦..我話個電話好熱用屋企打返比佢.打左比佢..cut我線^^太過份,之後就整野食啦..餓到咩咁..食完就開電腦,開左之後對住部電腦發呆-.-睇黎我真係傻左..發到下午.我fd add我話問到有工比我做,,份工係上水-.-身為一個路癡,我當然呆左啦...之後問點去呀個d啦。
問完係到計人工..30要成600..不過份工都有成6600..計起黎好正^^打算去做...不過要等我個fd聽日帶帶路去搵下間野係邊,如果唔係..一定迷路-.- 唉..wing琴晚應成打比我..但係無打到..到左今日返工都係無..我忍唔住打比佢..佢岩岩食緊野..聽左電電..問完佢點解唔打比我..話我知唔記得...唉..即刻心都淡.之後就話..咁唔阻你食野啦..就收左線啦。之後覺得訓眼..死左上床訓...就黎訓得著個時.電話就嘈啦-.-wingwing打返黎問我發完脾氣完.....之後唔想講...收左線就訓啦..訓訓下個電話又嘈..今次到個傻既嘈醒.問我你係咁懶訓ga...哈哈..我同佢講..你而家係咪妒忌先..^^之後就唔記得講咩啦..太眼訓..繼續咕咕..訓到9點幾..起身食飯。
又等緊你電話..希望記得..
|