ζ眼淚♂
λ惡魔是不會流眼淚的,如果你看到惡魔流眼淚,
你的生命就會賠上〥
com900827
暱稱: 寂靜
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
續上
以後要過沒有你的日子
今日過得好辛苦
好耐無打日記啦..
好掛住你>.<早d...
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


出左去陪我既小wing 滿足 分類: 未分類

今日9點幾起身...今日要陪wingwing..呵呵..諗起都開心...

wingwing叫我11點半開始搭車...到左美乎就打比佢..好啦..我到左-3-就打比佢啦..

話好眼訓=0=到我去到覲塘啦...仲訓緊...激死左啦...不過算啦..由佢訓多陣..我就去左apm行黎行去..

行行下諗起有間野買書..就去左啦....係咁睇係咁睇-.-睇到3點幾..忍唔住啦..打比隻wing...叫佢快d黎=0=

到佢黎左啦..>v<緊係捉住佢隻手唔放啦...呵呵..wing話口乾,,去買野飲=.=仲迫我食左個飽...太過份..而家就行去

圖書館啦..wing好多功課...哈哈..之後就唔想多講^^唔多開心...到左夜晚...捉埋wingwing去左我屋企訓..呵呵...攬住佢唔放..幾

開心..呵呵...妒忌呢.>v<我知你地很唔到ga la  我而家係晒命呀>v<






訪客留言 (返回 com900827 的日誌)


小音(耳耳) 於 2007-04-14 08:13 PM 發表:
咁鍾意晒命做咩牙...?
有咩用呢...?
真係無聊..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]