今日9點幾起身...今日要陪wingwing..呵呵..諗起都開心...
wingwing叫我11點半開始搭車...到左美乎就打比佢..好啦..我到左-3-就打比佢啦..
話好眼訓=0=到我去到覲塘啦...仲訓緊...激死左啦...不過算啦..由佢訓多陣..我就去左apm行黎行去..
行行下諗起有間野買書..就去左啦....係咁睇係咁睇-.-睇到3點幾..忍唔住啦..打比隻wing...叫佢快d黎=0=
到佢黎左啦..>v<緊係捉住佢隻手唔放啦...呵呵..wing話口乾,,去買野飲=.=仲迫我食左個飽...太過份..而家就行去
圖書館啦..wing好多功課...哈哈..之後就唔想多講^^唔多開心...到左夜晚...捉埋wingwing去左我屋企訓..呵呵...攬住佢唔放..幾
開心..呵呵...妒忌呢.>v<我知你地很唔到ga la 我而家係晒命呀>v<
|