今日物理堂果時....蔡sir比左部機我地聽.....聽底頻同高頻
正常人只係聽到20~20000........不過我記得中三果時有個同學話聽到35000高頻
果時我地[喪]笑囉^^因為我地都冇插插頭...我e家重記得
放左學果時打左1場波就上左去練啦啦隊....
一上去就有新野練.........
要抬起個女仔....再推佢落黎.....不過推佢落黎果時.....周周請左我食雞翼[好味道]e家[魚]左
練完新野係禮堂發現左一架車仔@@ 我地全部跳曬上去玩^^
今日玩得好開心^^