Cmnt Turtle

2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天

端午節都要返去練舞.....XD 愉快 分類: 未分類

端午節都要返去練舞.....XD

今日12點15先起身.....不過要1點去到大興練啦啦隊

去到果時2點15....遲曬大到囉^^ 一去到比人話@@......

今日排曬全部舞囉~~好開心...5點幾先放....

跟住我地就想搭車返屯市..不過BILLY張8達通壞左.....

買完車飛上到車到,拆左8達通貼紙...見到BILLY細個果時個樣..哈哈...好好笑嫁^^

好期待明天時裝表演...[你要加油牙]~~~

星期6就係啦啦隊表演啦~~~~我地要做NO.1 







訪客留言 (返回 community 的日誌)


kk329 於 2009-05-30 01:53 PM 發表:
c0mMENT!^^`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koey110 於 2009-05-29 10:21 PM 發表:
龜龜...
CM..
冇錯...要加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大家咁話啦~~
Posted at 2009-05-30 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HonG0918 於 2009-05-29 09:45 PM 發表:
留個c0MmEnT比你先^____^
記得留返個cm比我呀haha^__^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX曬 蛋蛋
Posted at 2009-05-30 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CREAMYU1229 於 2009-05-29 07:46 PM 發表:
cmcm^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝美人
Posted at 2009-05-30 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_me_ok 於 2009-05-29 12:39 AM 發表:
搶2x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~~
Posted at 2009-05-30 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mok0826 於 2009-05-28 11:35 PM 發表:
yoyo又搶左一
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

比你做左第一@@
 
Posted at 2009-05-30 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 community 的日誌 ]




community
暱稱: 龜仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
黎緊e個星期
9月29
喪了..
中秋

:: 日誌分類 ::
全部 (56)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 56
留言總數: 249
今日人氣: 0
累積人氣: 2553

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed