今日2點幾起左身....
我見冇物野做就食野換3.去左剪頭髮~~
今日威仔都剪..不過佢剪完我先到~~~
佢話唔想等就去跳舞先>.< 得返我自己一個
剪完差唔多5點....跟住就去法院跳.....
我大約跳左6個月左右....不過我覺得自己唔勁..可能係因為隻手
所以就...@@