Cmnt Turtle

2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天

表演~~ 呆滯 分類: 未分類

今朝...唔知點解咁黑仔~~唉...唔講了

大約10點開始換3...

11點幾..要上台表演了...表演完...唔知點解老鼠喊- -

跟住就係d11影左好多相~~~好好玩~~

換返3.見到小息部有得食自助餐.唔洗錢.....唔錯唔錯^^

食完野就去左i-one打機...點知d機廢到死.....下次不去了~~

打完機就去跳舞.....累....訓左個幾鐘....佢地走我先起身@@又做了賴訓龜

我要windmill~~~







訪客留言 (返回 community 的日誌)


roundzero 於 2009-06-11 08:22 PM 發表:
CMCM睇黎你食左好多野喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loving_y0u 於 2009-06-10 10:58 PM 發表:
放假...睇吾到您地表演- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

實有機會...
Posted at 2009-06-10 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CREAMYU1229 於 2009-06-10 09:30 PM 發表:
你地都好盡力去表演=]唔錯唔錯^^再努力XD":)不過你地跳舞都好D aR-3-.我今日差D係禮堂仆倒>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝^^
你下次小心d.......@@
唔好仆到~~
Posted at 2009-06-10 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



icecreamv3v 於 2009-06-10 09:19 PM 發表:
送戈cM俾你@v@
又唔叫我去T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔記得左你~~~sor
Posted at 2009-06-10 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_me_ok 於 2009-06-10 09:02 PM 發表:
比人林瑞
同我玩搶1呀而家
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你下次加油^^
Posted at 2009-06-10 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mok0826 於 2009-06-10 09:02 PM 發表:
孫孫快爺爺幾十秒哦>"我地兩爺孫都咁西利haha
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

~~西利~~
大野狼.同奇奇@@
Posted at 2009-06-10 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abcdha 於 2009-06-10 09:00 PM 發表:
跳舞跳到喊-.-"!!凸-___-凸
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解@@?
Posted at 2009-06-10 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abcdha 於 2009-06-10 08:59 PM 發表:
1~~~~~~~~~~"""
搶左@@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次唔比你搶先@@
次次搶曬...唔比人地~~
Posted at 2009-06-10 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 community 的日誌 ]




community
暱稱: 龜仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

:: 最新日誌 ::
黎緊e個星期
9月29
喪了..
中秋

:: 日誌分類 ::
全部 (56)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 56
留言總數: 249
今日人氣: 1
累積人氣: 2549

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed