今日3點幾出左黎跳舞.......唔記得左今日要游水.........冇帶游泳用品.....慘@@
跳到6點幾.....自己一個人...傻下傻下咁返去屋企汁野.....><苦
7點30......游水了.......
不過冇上次玩得咁開心...因為好多人冇黎.....星星同肥so...冇得圍佢地.... 下次佢地一定要黎@@ 不圍不快樂^^
不過都玩得好開心^^....最後食完野就返龜了@@