9月16
今日一放工就返左屯門剪頭髮..
剪剪下..奇奇同奶奶黎左搵我
對個頭好滿意....^^
跟住同奶奶去左食野
食完野...就坐車返龜....
不停不停咁同奶奶吹水~好爽
返到屋企....突然覺得寂寞有時係好事...有事係壞事
有時候靜靜咁坐係到,冇人煩... 你話係咪一樣幾咁美好既事
但當你寂寞,想有人陪,想有人關心果時..就會真恨它..
寂寞對我黎講係一樣又愛又恨既野...
唉~~