嘩!
唔覺唔覺星期六就係家長日lu.... (有d唔好既Feeling添
唔知班主任會唔會話我唔乖呢xD ?
希望讚下我啦
聽日放早, 耶~
我論壇呀~入黎睇下啦: http://orz.ihost.tw/