| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
夏天啦~好熱-口-  |
分類: ×無無聊聊* |
夏天又到啦!
都唔知點解,
冬天就想夏天快d黎,
但係一到左夏天就熱到死Orz.........
遲d仲話咩地球暖化@_@||
唉~想點呀你!!!!! (對天說話?
|
網主回覆
hi=]
thank you for your CM. Posted at 2009-05-27 02:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cM =] 係咁架啦 冬天就想夏天快D黎-___- 夏天就想冬天快D黎-___-
|
網主回覆
大家都有同感  Posted at 2009-05-23 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank you! ,你homepage同blog都鎖左bo`____ Posted at 2009-05-23 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|