| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 10 日 星期三  |
哈哈~終於過左考試週啦!!  |
分類: ×無無聊聊* |
幾經辛苦先捱到今日......
終於過左考試週啦!!! yo~~
不過下一個問題出黎啦,
成績表-________-" 點算-0-?
嗚嗚...........
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-10 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aqswde 於 2009-06-10 05:14 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-10 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aqswde 於 2009-06-10 04:56 PM 發表:
加油呀!聽港你地D數學1半都冇做!係大口仔黃堂話比我知!不果我相信你可以拿好高分!我支持你!你可以叫我肥婷!5B班,最肥個個女仔,多多指教!
|
網主回覆
你地誇左d喎-.-
係冇做一版姐=]
係咁既...:
陳SIR叫我地寫名,,我寫完就係度等佢話開波,
我都全班都係度等佢話開波,
跟住佢話:「喂,做咩呀?寫完名就開始得架啦喎!」
所有就遲左差唔多1分鐘=] Posted at 2009-06-10 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|