*.°×╳ [ 迷妄..我到底是為誰而活!?`\〢×。°
*°●oO°`珍 惜 這 友 誼 +.將 彼 此 都 放 於 心 裡``×ㄨ*||
♥天下著雨 還有人等著天放晴♥夢裡的花火 短暫的閃過
♥成長中漂泊那安座♥妄想找到優美開始
♥就算失去愛情 我還有友情與我共存
2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


生日快樂 開心 分類: 未分類

Happy Birthday to arhung and WngYi!!

我個blog一週年...今日好多大日子呀!!!^__^

today..我仍然係北京!!
過左咁奈..我終於有機會打blog喇!!!
之前係hong kong個陣..
好忙碌呀...成日都要補課!!!
依家係北京都幾忙碌架!!
日日都要出去同大學生等等既人交流..
難得今日同尋日都係free day....

請arhung往下拉呀!!!!

Cm 4 me :  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  Remember!!!!





訪客留言 (返回 connie1993 的日誌)


Thomas30 於 2009-08-09 01:40 PM 發表:
爛gag來了,不如你試下有多條你係識既^,^好唔好?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Thomas30 於 2009-08-01 03:45 PM 發表:
爛gag又黎啦,睇下你敢唔敢黎挑戰^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



frankyhunter 於 2009-07-28 08:52 PM 發表:
你都真係好耐無打喇喎...XP
會考完真係大把時間比你....到時實有得學
但我學日文個d, 偏偏並唔係我想學...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YoYo_905 於 2009-07-28 08:27 PM 發表:
CM 4 U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovewan312 於 2009-07-28 07:44 PM 發表:
看來你真的很忙wo..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovewan312 於 2009-07-28 07:44 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lover_barry 於 2009-07-26 10:15 PM 發表:
[★]c0mm3nT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy021 於 2009-07-25 04:07 PM 發表:
★`c0mm3nT;}
多謝你個cm呀=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Thomas30 於 2009-07-25 11:29 AM 發表:
~自創[爛gag24條]等緊你黎挑戰~
黎啦,識下你識得多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miffywong 於 2009-07-24 11:55 PM 發表:
★ ; cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





connie1993
暱稱: ♥Connie
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言