2009 年 7 月 24 日 星期五  |
生日快樂  |
分類: 未分類 |
Happy Birthday to arhung and WngYi!!
我個blog一週年...今日好多大日子呀!!!^__^
today..我仍然係北京!!
過左咁奈..我終於有機會打blog喇!!!
之前係hong kong個陣..
好忙碌呀...成日都要補課!!!
依家係北京都幾忙碌架!!
日日都要出去同大學生等等既人交流..
難得今日同尋日都係free day....
請arhung往下拉呀!!!!
↓
↓
↓
|
| Cm 4 me : [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] Remember!!!! |
|
|
爛gag來了,不如你試下有多條你係識既^,^好唔好?
|
|
|
你都真係好耐無打喇喎...XP 會考完真係大把時間比你....到時實有得學 但我學日文個d, 偏偏並唔係我想學...
|
|
|
~自創[爛gag24條]等緊你黎挑戰~ 黎啦,識下你識得多
|
|
|