Yan'S﹏BLOG*
記下我的一點一滴... 有興趣就睇下啦 -口-"
connie_
暱稱: Yan
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左新blog架啦其實..
><"
2008-04-25
><
無聊的-3-
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 32
今日人氣: 2
累積人氣: 1173
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


什麼事.. 分類: 未分類

呢排... 發覺自己好似有d問題咁... 經常性地... 唔記得左鎖lockal =.=  上次上午攞完  下午去完擺.. 點知..上到去發覺... 我冇鎖到... 今日  我上午有鎖.. 下午都有記得鎖番... 點知.. 我又記得聽日要數學小測.. 咁就3番黎攞數學書啦.. 我果陣都唔知我冇鎖 =.= 練完太極"線"之後  覆番人地電話. 先知我又冇鎖...唉... 我到底發生d咩事.. 有點點神不守舍的感覺...   都不知道我有什麼事 -口-"  只覺得自己很痛苦.. 有什麼事都只能獨自承受...  每當我發生一件不開心的事... 回到家.. 不開心是正常的... 點解我牙媽仲要冇理取鬧呀!!! 係佢逼我... 我次次出街... 一係就係我興起., 一係就係我唔開心.. 頂唔順我牙媽,,, 先走出街... 放鬆下我既心情...  唔係佢.. 我應該會小幾次出街啦... 佢既態度我有時真係頂唔順囉.... 

今日真係超唔開心啦... 練太極"線"果陣... 有2個鐘啦.. 第1個鐘開始唔据... 之後果一個鐘... 係keep住一個樣... 就係完全冇笑過  一瞼"唔据"的樣子~_~  而家呢個"""師傅"""咩料呀!! 維跳得好就偏哂佢  就算全世界一齊練  佢都可以完全留意佢  唔理我地  我地好似透明咁... 佢咁唔想理我地  做乜叫我地練姐?? 佢就咁練佢咪得囉... 洗乜哂時間呀... 又要叫我地   就咁教佢咪得囉  ""好師傅""!!    真係好想同第2個我中意果個師傅講   跟你練得唔得呀??  唔中意果個師傅呀!!   我完全唔覺得今日教我地果個係好囉  只顧一個  唔理全部... 食屎啦!!

真係覺得... 唔開心既日子過得特別慢~_~  今日又意外地覺得自己既預感愈黎愈準... 覺得會見到佢.. 點知唔洗2分鐘... 真係見到了... 我愈黎愈覺得我勁了  -口-"

聽日數學小測... 唔好唔合格呀!  

我而家一直用緊既處理分法... 真係岩的嗎??  我開始覺得... 係錯的了.... 但係... 我完全不知道   如果唔用呢個方法  我應該用咩方法呢??

厭倦了這個世界... 生存在這個世界...究竟有什麼意義??  還是沒有找到這個答案...    現在還是覺得... 我的人生..只有煩惱...  有誰明白我 ???

 

是一個好的解決方法嗎??  但是..如果真的不是一個好的解決方法.. 請教教我.. 該如何解決好... 我真的快受不住了... 我很痛苦...  我不知道該如何發洩出我的情緒...    不開心的...  獨自承受...真的很苦...

 

有誰能"可憐"我...

很想死... 生存在這個世上...是我的錯...  常常說我是你的負累...那為什麼我要生存在這個世界上?? 倒不如讓我死去算了...

每天都不開心... 每天都為我的四肢增添疤痕...






訪客留言 (返回 connie_ 的日誌)


儀 於 2008-02-27 09:07 PM 發表:
我試過擺左條鎖匙上去添NA= = ''
冇鎖尼家野都系常事,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mouse1995 於 2008-02-26 10:54 PM 發表:
cm~ 又會唔鎖lockal既= ="..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]