又打QOOZA啦...
唉...
考試啦..
發覺時間不夠用- -
點解哩個星期咁慘..
中史..西史...中文..英文..都係哩個星期...
死...
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]