sorry,太久冇寫日誌忝,明天係swimming gala , 好興奮呀~~~因為今次係我第一次去水運會, 雖然我冇參加任何比賽 , 不過希望有份參加水運會比賽既同學努力一D , 爭取好成績 , 不過 , 開開心心遊水之餘 , 仲要小心D呀!如果唔淹親就唔好啦~~~(不過我都唔希望有咁既事發生),好啦-------唔寫啦,88~~~