今日突然想寫番日記,本來唸住用xanger,不過又費時開個新既,所以又用番舊嗰個..(我好懶ga..XD)今日我同琦都分別唔見咗枝hi-tec-c and 50蚊.琦都好慘,50蚊咁多.不過,我用咗枝筆都係半日咋...放學後,除咗收功課外,仲去咗music room 揾maggie佗佢地...邱洪紅唱歌唱到好激動...真係搞笑XD..haha..之後,又去咗library幫琦還書,一揪二揪咁,好狼狽呀!鬼叫自己咁好人咩...番到屋企,覺得好眼訓...九點後,又覺得有D內疚,於是响房到温書..温咗大約三小時!!!唔丫知嗰D一定以為我暈咗.ha!都差唔多要訓覺la..
|