今日我温書的時侯发覺冇咗中文科單元八,搞到冇得温,都唔知星期一掂唔掂,今日lunch食咗個M記包同三枝雪絛,都可以咁飽,真係奇績..haha...環掂都要死..做功課時,每周一文又作得咁鬼死爛...旋風少年手記又未做,都唔知點算,唸住星期一先做...點都要留番D時嚟温書架..死就死啦!!!今次考試信心唔多________好驚會好差ar...算罷啦.........poor.........考試冇有怕都騙人的......生活苦悶又無聊,,一日如一日,,嘢又多做死人咁...好麻煩丫好唔想返学丫......但無奈何生活始終要過....面對現實la..佳佳............. 
|