昨日因𤔡大忙,所以都冇寫到日記!!!今日係最後一堂游水課,好多Form1同Form2都冇游到...太陽咁猛,曬到頭頂,,真係熱死人啦!!番到屋企,唸住洗下條泳衣點知被佢嚇死--見到有隻類似蚯蚓蚜嘅物體响到蠕動(紅色的,但唔係紅蟲!!)真係唸番都驚~~~我阿媽仲話做乜游水帶埋D咁嘅嘢番嚟?!我鬼知咩?XD.. 總知咪題la...今日特別嘅事都差唔多...good night....