今日都冇咩野做...都冇咩野好打...but...我地今日留低幫標哥做野...佢重請我地食M記...話俾你地聽我已經識整火箭la...哈哈...Yeah...不過...返到屋企都係好悶呀...
都唔知佢係邊個黎嫁...做人做到佢咁...咁衰格...勁想爆粗鬧佢..我講個條粉腸米就係o個個死人Eric仔囉...衰格冇人格...冇lala鬧我...佢都低低地同百痴嫁...勁嬲呀...邊個可以俾我xx...勁想打人呀...重有呀o個個lover呀...又唔知佢係邊個喎...令到我家姐爆粗鬧佢...next...佢就off左line啦...今日爆嬲呀......