阿爸阿媽又返左大陸 呢種感覺真好 ** jojo同佢班fd過左黎打牌 之後細佬唔玩 我終於可以玩 無啦啦又講左鬼故....講講下又玩左邏輯推理=.= 之後索性唔打 玩推理..... ** 到佢地問返我 我真係好西利..... 竟然可以估岩哂..... 嚇死我......始終唔可以估唔到 因為一開頭係我問佢地....仲要問左好多題 不過真係好好玩呀!!!!>.<
阿爸阿媽又返左大陸 呢種感覺真好
**
jojo同佢班fd過左黎打牌
之後細佬唔玩 我終於可以玩
無啦啦又講左鬼故....講講下又玩左邏輯推理=.=
之後索性唔打 玩推理.....
到佢地問返我 我真係好西利.....
竟然可以估岩哂.....
嚇死我......始終唔可以估唔到
因為一開頭係我問佢地....仲要問左好多題
不過真係好好玩呀!!!!>.<