老大終於到港了 可惜危唔到老大本尊耶>.< 其實真係想去呀~太多人喇 加上唔想再做追星族了@@ 今日睇左好多相呀~~~ 又同msn 朋友仔傾.....聽佢地講個情況都好開心呀~~ 一定要睇*東張西望*呵呵~~ ** 跟住 原來老大同tvb宋芝齡十9左火炭食蟹!!!! 就係我家附近>.<!!!!! 仲有fans 一早霸位等老大......真係神通廣大
老大終於到港了 可惜危唔到老大本尊耶>.<
其實真係想去呀~太多人喇
加上唔想再做追星族了@@ 今日睇左好多相呀~~~
又同msn 朋友仔傾.....聽佢地講個情況都好開心呀~~
一定要睇*東張西望*呵呵~~
** 跟住 原來老大同tvb宋芝齡十9左火炭食蟹!!!!
就係我家附近>.<!!!!!
仲有fans 一早霸位等老大......真係神通廣大