利記ko對手8:0!!!!!!!((破阿記紀錄)) 班拿約今場好鬼得!!!! ((以色列人我為你喝采呀....幫幫英格蘭丫唔該)) ***死肥賓...晨咁早叫torres熱身...真係嚇鬼... 最後都係唔出torres=.=///((等我咁開心)) (((馬賽.....妖.....咁都比人追多粒)) a米~~3:0~~大恩and kaka入波!!!!! ((((利記下2場要加油呀~~)))
利記ko對手8:0!!!!!!!((破阿記紀錄))
班拿約今場好鬼得!!!!
((以色列人我為你喝采呀....幫幫英格蘭丫唔該))
***死肥賓...晨咁早叫torres熱身...真係嚇鬼...
最後都係唔出torres=.=///((等我咁開心))
(((馬賽.....妖.....咁都比人追多粒))
a米~~3:0~~大恩and kaka入波!!!!!
((((利記下2場要加油呀~~)))