||*[█!BABY|]°*.. :.您就是我的唯一,*!,×*
cookiebabe
暱稱: *!★CoOk!E
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« May 2025 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
每月文章
最新文章
2012-02-20
2012-01-24
2011-10-26
2011-06-02
2---------21 >3&l...
文章分類
全部 (124)
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 72
今日人氣: 15
累積人氣: 5824
日誌訂閱
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 17 日  星期三   寒冷


衰佬B不在的第七天!/_\ 疲倦分類: 未分類

琴晚衰佬b去食宵夜叫我訓先*因為要返工*
但我始終想等衰佬先訓,,加上又唔眼訓 ,,
可能因為訓左14個鐘既關係,所以上TVB.COM睇最新果套戲.x)

邊跑A邊等衰豬邊睇戲. =)

三點幾衰豬返黎,,,咁岩龍兒On mSn.震一震佢,
問佢A唔A.佢好爽怏就A左
.而且態度良好,向我問好 =)多謝關心=]
佢開手制前叫我早d抖.要返工.有事打比佢.
ED跟我說...覺得龍兒對我好好,,好關心我問我FEEL唔FEEL到-口-'
我都無謂跟佢解釋太多-v-' ...

A左陣佢彈左-口-'佢打黎我冇聽,,比佢頂左句-口-'
之後問點解冇左10M TR. 我答我用左 . 會還.
佢跟我講左一句... 我同你洗乜計 =.=
嗯 ..呢D就係我一直有既專有權利 .. 所以D人一直覺得我身份個別不同!_!

不過我比較喜歡做衰佬老婆! 嘻 =) 開心好多,幸福好多xP'
嘻 .. 打到呢一句既時候 , 一個同事行黎問 : 你未結婚架嘛!
我話:未牙A_A之後就有利是收xDDD 嘻嘻 =) 新年真係爽死!
呢封利是我唔用.v. 係我呢一生人第一封同事派比我既XDDD'

成晚訓得唔好... 辛苦衰佬b陪我咁夜訓了 =[
我冇嬲啊...只係想你一樣會早訓 =[
最後訓左唔夠三個鐘.七點幾搭車返工!街上好少人!
買左個m記包包食.好飽=v='
唔計呀姐..我係第一個返到公司既人... -3- Amazing*v*

衰佬B返左大陸既第七日! 呼...終於就結束啦 =[

發表時間:2010-02-17 09:38 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 cookiebabe 的日誌)


BRIAN66336 於 2010-02-17 01:02 PM 發表:
搶1111good
佢今日都番黎hk啦@v@
c0mmEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 加加埋埋 8日啊/____________\
王子唔掛公主咩xd
Posted at 2010-02-17 02:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
好友名單
站內搜尋