| «‹ May 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
衰佬B不在的第七天!/_\  | 分類: 未分類 | 琴晚衰佬b去食宵夜叫我訓先*因為要返工*
但我始終想等衰佬先訓,,加上又唔眼訓 ,,
可能因為訓左14個鐘既關係,所以上TVB.COM睇最新果套戲.x)
邊跑A邊等衰豬邊睇戲. =)
三點幾衰豬返黎,,,咁岩龍兒On mSn.震一震佢,
問佢A唔A.佢好爽怏就A左.而且態度良好,向我問好 =)多謝關心=]
佢開手制前叫我早d抖.要返工.有事打比佢.
ED跟我說...覺得龍兒對我好好,,好關心我問我FEEL唔FEEL到-口-'
我都無謂跟佢解釋太多-v-' ...
A左陣佢彈左-口-'佢打黎我冇聽,,比佢頂左句-口-'
之後問點解冇左10M TR. 我答我用左 . 會還.
佢跟我講左一句... 我同你洗乜計 =.=
嗯 ..呢D就係我一直有既專有權利 .. 所以D人一直覺得我身份個別不同!_!
不過我比較喜歡做衰佬老婆! 嘻 =) 開心好多,幸福好多xP'
嘻 .. 打到呢一句既時候 , 一個同事行黎問 : 你未結婚架嘛!
我話:未牙A_A之後就有利是收xDDD 嘻嘻 =) 新年真係爽死!
呢封利是我唔用.v. 係我呢一生人第一封同事派比我既XDDD'
成晚訓得唔好... 辛苦衰佬b陪我咁夜訓了 =[
我冇嬲啊...只係想你一樣會早訓 =[
最後訓左唔夠三個鐘.七點幾搭車返工!街上好少人!
買左個m記包包食.好飽=v='
唔計呀姐..我係第一個返到公司既人... -3- Amazing*v*
衰佬B返左大陸既第七日! 呼...終於就結束啦 =[
| | 發表時間:2010-02-17 09:38 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
搶1111good 佢今日都番黎hk啦@v@ c0mmEnT
|
網主回覆
加加埋埋 8日啊/____________\
王子唔掛公主咩xd Posted at 2010-02-17 02:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|