| «‹ June 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 22 日 星期一  |
發奮的陳慧庭.v.!  | 分類: 未分類 | 首先打返呢幾日既事先 =]
星期五同衰佬一齊返我屋企 x]
星期六同衰佬起身之後睇左陣火影-v-'
睇完跟左衰佬B返佢屋企打邊爐*3*
真係打攬哂喇 =[ 不過食得好飽飽 x]
衰佬B媽咪不停叫我地食野-V-'
食飽飽之後幫佢媽子執左少少野 ,,
佢媽子叫我唔洗幫手-00-' 佢執D垃圾-口-'
之後同衰佬B入房睇火影<3
睇呀睇呀...王子打完都入黎睇! 睇到天光5點幾-V-'
後尾我變左豬頭 =[ ... 唔喊喇 =[ 知道喇 =[
多謝衰佬 *3* 錫死你 >33333333<"
星期日起身就四點幾! 衰佬一直好乖乖冇起身玩電腦XD
一直攬到實一實做豬-V- 衰佬B去沖涼果陣,,
佢媽子入黎搵王子-V-對我笑了-口- 好啦,我個死豬樣比人見到喇XD
之後到我沖涼 , 就齊齊換33出門口-V-'
我同衰佬B落到地地站比王子佢地早上左一班車-口-'
之後上返下一班搵返佢地*V*去左睇33 =]
衰豬最後買左件puma既嬲嬲a0a'
王子不停睇波3 xDDD' 哈哈 ,,,, 件嬲嬲幾令 =]
行街街果陣見到件ADI *V* 好令!我如果仲有跳舞我一定買一套著<3"
行CATALOG 目到對幾令既ADI高筒鞋-3-'
行CONVERSE專門店既時候見到有對新色既高筒鞋好好睇-V-'
仲見到PLAYBOY好令既頸連. -33333333333-
買完33行去食SUSHI*V* 等左一陣就入去食喇 =]
好多野食*3* 好好食! 嘻 ,, 估唔到咁耐冇食日本野 ,,
一食就係同衰佬b王子同佢媒子a0a 哈哈!
一路食一路比個c父望-口-' 我望返佢佢照望我-v-奇人
後尾衰佬b 媽子問個學徒係條咩魚-v- 佢答唔到xd 只識笑-v-
之後我話見到班cake d皮-v-' 衰佬b媽子見到既係一塊毛巾-口-'
仲要係好污糟既毛巾xPPP....之後食飽飽搭地地返屋企-v-'
多謝auntie-v-.... 痴餐咁添xDDDD'
*3* 返到屋企衰佬b訓左陣-v-'
我同王子玩電腦-v-' 佢笠糖做左偉大既人比我做章xDD'
哈哈,,, 辛苦哂啦*V*' 之後同衰豬做功課 讀英文 哈哈<3
-3333-' 3點幾同衰佬b做豬,,
攬到實一實先訓<3 之後起身沖涼食早餐!
一個返工一個返學xp 掛您啊豬 <3
| | 發表時間:2010-02-22 01:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
你哥件嬲令 -v-
係咪好想我答你果d波3令-3-'
-v-' 下次下次 下次大概可以~ Posted at 2010-02-22 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|