今晚應該係衰豬返左香港之後第二晚各自係自己屋企過既一晚xD 呢半個月幾多數都係去完佢屋企幾日又一齊返自己屋企幾日咁啦xD 打攪哂喇真係-33-! 渡假渡到岩岩唔記得左今日幾號!_! 記得既唔太多xD 不過所發生既所記得既畫面來來去去都係衰佬同王子果D =P 記得係豬頭屋企成日打火影比佢屈我機XD 記得王子食吹波膠吹波好型XD 記得我比豬頭嚇到連吹波膠都吹埋出黎-3- 記得衰佬上星期有一日返工返到好累! 記得衰佬有幾課既測驗! 記得王子有作文要交XD 記得我出左太子行左陣街-3-! 記得係咁睇恐怖片/虐殺片! 記得琴晚想睇套戲睇到笑=3=畫面比我講中真係HOLD住左XD 記得琴日傷風好辛苦... 記得王子終於針疚XD 好勇敢XD勇氣可嘉! 記得..記得有晚我喪影相-3- 記得琴晚衰佬喊我又喊-V-' 記得記得記得就黎100日=]
偶而看見一句又一句...一篇又一篇...一個又一個... 每一句說話...每一個字...每一個信息,,每一篇日記... 日子是由十二月十一號打後的... 內容是掛念她的....什麼能夠第一時間抽身陪她.. 什麼後悔的說話..什麼仍愛著她的說話... 對不起..想起這..看到這..我仍然哭得出來.. 哭了過後我沒什麼...也不用太在意我這些無謂的眼淚.. 只是因為我愛的人曾經如此待我...因那種心痛..而落淚... 本應可以放棄...本應可以不相信的我最終還是選擇去愛你... 我知道現在的我很幸福..因為你一心一意對我...是嗎? 看到你說有很多說話要回港後跟她說.再看看日子.竟然是二月尾. 為了不胡思亂想.我立即關閉了那'QQ空間'. 大概我閱讀完你的和她的日記後. 我記得.依然記得那天我哭了.哭了過後我打了一篇日記.心才平靜下來. 我是個可以很積極的人.也是個可以很負面的人. 當我打那篇日記的時候.我還記得.我抱住唯一一個心態. 那就是愛我請別再傷害我.或許我能承擔許多.就是不能承擔和面對自己愛的人一直欺騙自己. 當然我不是這樣想你.只是害怕.我只是一個已經滿身傷痕還要放膽去愛的人. 她.對我而然.是個無謂的人. 她屬於你的過去.我不再在意她. 在意的只是你.你的想法.你的一切. 因為.我不願再因為這個天真無謂的人而再度不快.