| «‹ September 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 12 日 星期五  |
| 2010-03-12 | 分類: 未分類 | 第二日冇見衰佬.同時好耐冇寫日記...
九十二日 x] 很快便到我們的第一個一百天*3*
3月14號日本的情人節.一個不起眼既節日.
3月20號100日 =)
不經不覺冇返工兩星期...
開始覺得很悶很悶..每一日都係係屋企...
對住床.對住牆.對住電腦...好頹廢既生活..
頹廢得黎我都未係想搵工..可能因為呢排好煩好煩好煩..
時間愈耐.機會愈高.愈唔識面對...
長洲之旅. 講左幾年.終於四月去啦 x)
我既好朋友山山真係好老友 xD
識左個仲係想比我見下 , 一如以往 x]
哈哈.之前都好想同男朋友去長洲玩返晚 =)
Anyway , So期待<3 傻婆玩一番a0a
開Skype之後聽到既就係QQ.QQ.QQ.QQ.QQ.
連衰佬訓醒之後都係聽到QQ.QQ.QQ.QQ.QQ.
冇引到唔想出聲.情願聽歌.
唔知道係個人問題定D因為某d野影響
覺得自己呢排脾氣好差.對唔住.
總係悶悶不樂.情緒不穩咁.好煩.頭好痛.
呢兩晚都不斷發惡夢.唔同既惡夢.
好記得好記得今朝8點14分因為一個惡夢札醒左.
只記得夢中一個角式就係佢. 札醒左之後成個腦都係十二月至一月發生既事.
好辛苦好辛苦先訓得返. 之後又肚痛醒... 兩晚都好不安穩...
究竟咩事....
好想去散下心.吸下新鮮空氣.總好過留係屋企煩.....
| | 發表時間:2010-03-12 07:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|