||*[█!BABY|]°*.. :.您就是我的唯一,*!,×*
cookiebabe
暱稱: *!★CoOk!E
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
2012-02-20
2012-01-24
2011-10-26
2011-06-02
2---------21 >3&l...
文章分類
全部 (124)
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 72
今日人氣: 8
累積人氣: 5792
日誌訂閱
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 12 日  星期五   晴天


2010-03-12 分類: 未分類

第二日冇見衰佬.同時好耐冇寫日記...

九十二日 x] 很快便到我們的第一個一百天*3*

3月14號日本的情人節.一個不起眼既節日.
3月20號100日 =)

不經不覺冇返工兩星期...
開始覺得很悶很悶..每一日都係係屋企...
對住床.對住牆.對住電腦...好頹廢既生活..
頹廢得黎我都未係想搵工..可能因為呢排好煩好煩好煩..
時間愈耐.機會愈高.愈唔識面對...

長洲之旅. 講左幾年.終於四月去啦 x)
我既好朋友山山真係好老友 xD
識左個仲係想比我見下 , 一如以往 x]
哈哈.之前都好想同男朋友去長洲玩返晚 =)
Anyway , So期待<3 傻婆玩一番a0a

開Skype之後聽到既就係QQ.QQ.QQ.QQ.QQ.
連衰佬訓醒之後都係聽到QQ.QQ.QQ.QQ.QQ.
冇引到唔想出聲.情願聽歌.

唔知道係個人問題定D因為某d野影響
覺得自己呢排脾氣好差.對唔住.
總係悶悶不樂.情緒不穩咁.好煩.頭好痛.

呢兩晚都不斷發惡夢.唔同既惡夢.
好記得好記得今朝8點14分因為一個惡夢札醒左.
只記得夢中一個角式就係佢. 札醒左之後成個腦都係十二月至一月發生既事.
好辛苦好辛苦先訓得返. 之後又肚痛醒... 兩晚都好不安穩...
究竟咩事....

好想去散下心.吸下新鮮空氣.總好過留係屋企煩.....

發表時間:2010-03-12 07:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 cookiebabe 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
好友名單
站內搜尋