好似好多日冇打日記咁-v-' 事實上都算係既xD
星期日 20100314 白色情人節
一早一點幾起身-v- 嗯...算係一早架啦xD
沖完涼吹完頭食左幾條腸就打下機.上下網.同等我個衰佬b返香港
到左五點幾衰佬B打黎x] w0w ,新手機來電xD 第一個sms同來電都係衰佬a3a
收左線一開門口就見到個好蠢好豬既衰佬B喇 =]
*v*感覺上真係勁耐冇見咁-3-實際上只係3日-3-!
同衰佬B同埋媽子張生食飯 *3*
ANYWAY,白色情人節快樂<3
星期一 20100315
衰佬B冇返學.好曳xD 好懶---好豬---好豬頭xD
起左身沖埋涼就落左街食野*3*
食完野就返屋企一個溫書一個睇報紙*v*
媽子買串燒返黎食-0- 夜晚同衰佬撐台腳 x]
撐完回家同王子打機*3* 之後同衰佬睇 '哼柯' -3-
星期二 20100316
九點鐘先訓得返.天光札醒左.
仲記得衰佬喪tum我訓-3-
幾經辛苦終於訓返...
記得衰佬返學出門口前叫過我.
記得衰佬test前打比我.
兩點半起身沖涼執野出門口.買4GB M.S.
之後就見到衰佬B <3
返佢屋企食飯.x] 打攪喇-3-
食飽飽同衰佬B睇電視睇到10點半 =] 直到而家-3-
到我上網.禁下禁下去左林健聰XANGA..見到以前一篇野-V-
不用對不起啦...
都唔係你錯,,,,,
我沒有嬲,沒有怪你喔
這是突發事件 @@
至於令你失望呢,,,
首先多謝你的信任,
一直以來都咁信我,
但我卻當了它是必言的事,,
我知道容忍有個限度,,,
可以我做的已超越你的限度
真係唔好意思...
不過我, 真係唔會再令你失望
我•保•證
[以下的話是給你的
我知你可能對我還有一點的意思,
但..事實上,我真的不適合你...
是我拖泥帶水, 有些話始終都要說
對不起也要說, 否則事情只會愈踩愈深
迷迷糊糊, 施泥帶水
倒不如一了百了, 搞清楚吧
不要再對我有甚麼期望了
到頭來換到的只是會失望
我, 不會給到你任何希望的..
我已不值得你去愛,
繼續愛下去, 難受的只會是你..
不要再笨啦,,,不要愛一個不值你愛的人
這是現實了點, 但對不起我都要說
我是不會對你有意思的
請不要再浪費時間在我身上了
祝早日遇到真的愛你的人吧]
-V-' 又一個拖泥帶水的人! 對對對...容忍有限度!
P.S. 終於C左. 好痛好痛. 希望係因為其他影響而C-口-'