| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
| MIZ YoU! | 分類: 未分類 | 還記得前晚在衰佬b屋企半夜感慨而打既日記.
有一大半因為HAND雞而PosT唔到!_!
搞到我要親口到衰佬B講-3-嘻.
不過都好啊!我一步一步咁學習親口同衰佬B講自己既感受.
嘻.之後又聽到衰佬B既回應.才不要每晚日記先講自己感受XD
呢個星期記得既野唔多.不過每件事都記得清清楚楚. x)
第一.連續兩晚喊.有一晚因為佢而喊.好錫我既你帶我落街走走.
買雪糕比我食 =] 最後你還是沒冇遷就佢.總算好事吧 x]
第二.記得第100日果晚我同衰佬B食雪糕XD好大杯啊A_A'
第三.記得作文既時候.王子見到道門自己開驚叫搞到我都驚XD
第四.記得王子出廳拎野電視轉台都唔敢望電視XD
第五.記得衰佬B既回應之後.我腦海仲諗緊.其實係咪好事.嗯.
至少知道對方願意為自己做一D令自己安心既事.-3-' 不過放心.
我唔會要求D咩-V-即使你要跟八婆聯絡我也阻止不到-V-'
第六.記得衰佬B媽子煮野食比我. x]
第七.記得有一晚衰佬b唔知笑我d咩笑到傻左-33-' 笑唔停既栗田a_a'
第八.記得今日又搞到衰佬冇食野胃痛=[ 錫返啦 >3<
第九.記得今日死左5次.但打得最多裝既一日.打到bank變左full-v-'
第十.記得琴晚親愛的你累到睡著左<3 我就靜靜咁攬住你睇套戲.下次一齊睇過x)
第十一.記得今日我係跑同衰佬B結情XD' 記得有個賤精先生用我一百大元\口/
第十二.記得衰佬B. =]
第十三.記得林思宇<3
第十四.記得衰佬x)
第十五.記得豬頭=]
第十六.記得栗田老公xd
第十七.記得我愛你xD'
第十八.記得 期待下一個一百日 =]
ANYWAY.我每一日既生活都係關於豬頭XD'
開心唔開心喊定笑訓覺定行路日抖定夜晚.
我每一分每一秒都有衰佬XD
每一分每一秒都愛住林思宇XD'
104日大大大快樂<3永遠快樂=)
| | 發表時間:2010-03-24 02:58 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好啦我遲早比d fans 打 爆晒我d真名 即係我無第張身份證用啦!!=[
|
網主回覆
邊個D FANS先XDD 我冇FANS架XD Posted at 2010-03-24 03:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|