| «‹ November 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
| 2010-03-28 | 分類: 未分類 | 就黎四個月! 好野啊 x] 真係不經不覺四個月 -v-'
x] 有喊有笑但就好幸福好快樂 x]
即使冇四圍去日日PPS日日攬住都夠哂<3'
108日快樂豬頭 x] 真係好愛好愛你<3'
愛爆你喇=3=! 啜啜啜啜啜XD'
豬頭一定有左BB=[ 無啦啦腰痛XD
A______________A 好啦..你請我做家庭主婦啦XD
希望賺大錢\口/'' 希望結左婚1200幾日喇XDDD
陳豬超愛林豬<3
| | 發表時間:2010-03-29 02:17 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|