| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 4 月 4 日 星期日  |
| 兒童節快樂* | 分類: 未分類 | 原來今日4月4日! 正18歲將19歲既我.
仍然講句兒童節快樂! 我仲屬於兒童架有時xD
尤其係同你一齊既時候好似個BB咁xD 嘻x]
我既另一半*我最愛既人*唯愛既豬*你都係我心中既bb xd
嘻.兒童節快樂唷傻佬B >3<'
夜晚開CaM見到您<3 好開心.見到你識講下笑.都放心哂!
或姐都係我太小器令到有呢D諗法先令到衰佬B覺得自己做得唔好.
衰佬唷!你係一個好好既男友! 好錫我! 即使你唔係萬能既人.
但你會盡你既能力去保護我錫我仲好愛我添<3
其實已經好足夠Lu*即使咩都好.我知你一心一意愛我就夠了♥
所以唷!唔準再亂諗唔準唔開心唔準偷偷地喊唷♥
我都要做一個好既女朋友♥之後做你既豬婆♥
我要細心d大量d溫柔d體貼d乖d♥
要令到豬頭成為最最最最最幸福快樂無比既豬♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥期待4個月既來臨♥♥♥♥♥♥
見到你岩岩個樣有點悶悶不樂..有點擔心....
希望衰佬b你只係因為太累而呆♥
可要知道你比起我自己更加更加重要...
見到你幸福快樂我就快樂了♥
Hold* 去訓了♥要發夢搵我豬公♥
| | 發表時間:2010-04-04 03:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
windyuyu 於 2010-04-04 03:09 PM 發表:
u did not go tosleep \o/
|
網主回覆
打完就訓左啦=[ Posted at 2010-04-04 05:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|