||*[█!BABY|]°*.. :.您就是我的唯一,*!,×*
cookiebabe
暱稱: *!★CoOk!E
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« July 2025 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
每月文章
最新文章
2012-02-20
2012-01-24
2011-10-26
2011-06-02
2---------21 >3&l...
文章分類
全部 (124)
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 72
今日人氣: 2
累積人氣: 5811
日誌訂閱
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 4 日  星期日   晴天


兒童節快樂* 分類: 未分類

原來今日4月4日! 正18歲將19歲既我.
仍然講句兒童節快樂! 我仲屬於兒童架有時xD
尤其係同你一齊既時候好似個BB咁xD 嘻x]
我既另一半*我最愛既人*唯愛既豬*你都係我心中既bb xd
嘻.兒童節快樂唷傻佬B >3<'

夜晚開CaM見到您<3 好開心.見到你識講下笑.都放心哂!
或姐都係我太小器令到有呢D諗法先令到衰佬B覺得自己做得唔好.
衰佬唷!你係一個好好既男友! 好錫我! 即使你唔係萬能既人.
但你會盡你既能力去保護我錫我仲好愛我添<3
其實已經好足夠Lu*即使咩都好.我知你一心一意愛我就夠了♥
所以唷!唔準再亂諗唔準唔開心唔準偷偷地喊唷♥

我都要做一個好既女朋友♥之後做你既豬婆♥
我要細心d大量d溫柔d體貼d乖d♥
要令到豬頭成為最最最最最幸福快樂無比既豬♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥期待4個月既來臨♥♥♥♥♥♥

見到你岩岩個樣有點悶悶不樂..有點擔心....
希望衰佬b你只係因為太累而呆♥
可要知道你比起我自己更加更加重要...
見到你幸福快樂我就快樂了♥

Hold* 去訓了♥要發夢搵我豬公♥

發表時間:2010-04-04 03:41 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 cookiebabe 的日誌)


windyuyu 於 2010-04-04 03:09 PM 發表:
u did not go tosleep \o/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 打完就訓左啦=[
Posted at 2010-04-04 05:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
好友名單
站內搜尋