又幾多日冇寫日記打日記呢-00-' 唔記得LUuUuUuUu* 星期六見到衰佬BbBbBbB<3 嘻嘻* 衰佬BBBB去左做Facial. 山長水遠入去哂車錢-3-' 兩次都係咁話-3- 轉去屋企果邊方便幾多-00-'.... 快D轉\口/哂錢哂時間 出左mKKKKKKK行街街 A__________________A' 哈.四個幾月黎第一次特地出去行街街.XDDDDDDD' 不過行街定屋企都好<3 都係同衰佬B一齊就得 *v* 行完街街衰佬B陪我食冬冬A0A' 哈.衰佬B仲記得前排我講過想食XD' 星期日唔記得做左d咩xD 睇笑片 星期一去左接衰佬BBBBBBB.等左一笠鐘. 值得XD 之後去左西九行街街同食野 A_A' 去左挑機 XD 之後行返屋企 <3 你個"水土6"樣XD 煮左衰佬B個頭<<<<<< XD
低BBBBBB宇 138日