愛人的話不需要重 輕輕的說我就懂*
琴晚唔知點解無啦啦勁唔舒服... 機都唔打就上左床等衰佬b又上床... 差D想入醫院.... 之後同衰佬B講電話講到差唔多天光... 嘻嘻...諗諗下...四個幾月仲每日講電話...♥ 又好多野講又成日見仲係咁開心♥ 同以前果D完全唔同♥嘻嘻..超愛您♥♥♥♥♥♥♥♥
今日發惡夢自己係SAW.-3-走唔到甩.衰佬打黎救左我XD
衰佬B考試加油油油油油油油.衰婆無限支持♥
勁掛住您呀豬頭♥低B學我講野XD♥