| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 8 月 1 日 星期日  |
| 8月! | 分類: 未分類 | w0w.話咁快轉眼間就8月!我好愛既8月!因為生日x)
仲有13日就到我生日!唔需要豪華既生日!唔需要物質既生日!唔需要大費周張既生日!
只需要有衰佬b記得有衰佬b錫既生日x) 衰佬由18歲陪到我19歲x]
幾時睇住我變婆婆甩哂牙...a3a? 我又睇住你甩頭髮! a0a'
因為想讀書既關係搵工搵得好唔急.希望4號老師會肯收我. 唔收唔緊要.
邊做野邊考會考邊草錢同衰佬b去女行四圍玩x] 呵<3 有老公就得xp
上星期一連8日去左衰佬b屋企過.哈.break record*v*
煮野食.拖地.掃地.連接5日放工.落街買藥水好多好多.
同王子玩到傻左有晚.-v-上下隔掉野但好好玩.但衰佬b笑我低b xp
同衰佬b晚晚爭被xd佢訓覺打我xddd問佢我係邊答我6\豬肉庭=[好衰架.v.
琴晚出左mk食飯.被預期唔同.而且多左王子=]
3vs3 -v-' 唔錯不過唔平.而且冇book定6人位等好耐-3-
今日衰佬陪我執屋.幫我先岩.
辛苦你<3我的愛人<3錫返哂xd
指甲油好收xp 你救左我地我地會好感激你架.=]
同衰佬b睇早場.第1次睇早場.第1次入cinema睇toy story<3多謝老公.
衰豬中意左3眼仔=]好野xd
233=]快8個月=]
執屋講起冬天織頸巾比衰佬b.要織好多條.v.7色+黑白灰=]一次過帶哂佢xd
| | 發表時間:2010-08-01 02:46 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|