| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 8 月 17 日 星期二  |
年半後的今天.  | 分類: 未分類 | 2010年8月17日.
8月6日至到8月13日.
衰佬B因為我搬屋所以都一直留左係我屋企度幫手.食飯.執野.訓覺.沖涼.做豬.
有一日我拎住隻鴨鴨同衰佬B拎兩袋野.搭巴士訓左係佢度.雖說有D唔穩定.但我心就好安穩.x]
8月13日
正式9點幾開始搬屋.搬運公司既人獅子開大口.唐樓5樓一早講左架啦.仲要死搶要1200蚊做TIPS先肯搬.
唔比唔搬爆哂粗.最後由400蚊變比800蚊...雖說唔係唔值..但比得咁唔順氣我情願袋左佢多個錢洗下喇.
係樓下望住佢整爛左d野同掉我地d野1.大大力....唉-3- 一分價錢一分貨...係貢架啦...下次搬上公屋搵第二間..
睇睇下坐低好暈係咁想嘔...之後上五樓繼續幫手執到10點幾...;由朝執到晚.搬重野...搬電腦...等等.
辛苦衰佬b喇.呢幾日我都知語氣重.一來搬屋...二來有時講d好簡單既野都要我重覆幾次...三來就咩啦...-33-'S0RRy hOney'
8月14日
一起身發現咁既消息.其實並無點影響我生日既興奮.心情.或者因為大局而定.自己估都估到啦...
只係希望開開心心玩埋呢日夜晚先講比媽媽知.最後出到去都係好唔舒服.對不起要由你親口講比媽媽聽.
因為我都唔識去面對呢D事第2次..媽媽訓話完就繼續照顧我擔心我.
果一晚痛到唔舒服到搭的士入醫院......喊左好耐捱左好耐.令你冇覺好訓要陪我左仆右仆.辛苦你喇<3"
8月15日
仲係好痛好痛既一日...不過衰佬B都返左屋企LU-V-
8月16日
睇左醫生.醫生講既說話我真希望做到.無奈地約左時間星期二同埋拎左D藥食.
多謝衰佬陪我睇.
8月17日
永遠忘記唔到既一日.我冇不停喊.比以前堅強左.或姐可能因為身邊既人唔同左.
身邊既人對呢件事.對我既態度唔同.尊重我既決定.兩個決定.一個字定兩個字.
一個好不負責既兩個字.一個要咩起好大負責既兩個字.其實我真係好想揀一個字..
可惜無能力既我地我冇可能咁自私要你呢一年咁捱.而且將來既事話唔埋.
最後你後悔. 痛.身痛.心痛.傷口痛. 身唔舒服.心唔舒服. 亦係我身上又一條新既傷痕..
他是..林"ZIZI" 軟林林咁解xP dad and mum love you babe<3 plz forgive u<3
新開始.新生活.新方法.卻是傷痕累累既身軀.
8月11日 . 林思宇. 八個月快樂. 我愛您 <3" 老婆豬上*3*
| | 發表時間:2010-08-18 12:58 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|