||*[█!BABY|]°*.. :.您就是我的唯一,*!,×*
cookiebabe
暱稱: *!★CoOk!E
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2025 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
每月文章
最新文章
2012-02-20
2012-01-24
2011-10-26
2011-06-02
2---------21 >3&l...
文章分類
全部 (124)
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 72
今日人氣: 6
累積人氣: 5762
日誌訂閱
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 24 日  星期二   晴天


2010-08-24 分類: 未分類

2010年8月24日..

懶豬既我要老公返大陸先打日記..
嘻..因為平時差唔多日日見..所有發生既事都會在心中!
一切盡在不言中呀嘛...<3 係咪傻佬 x]

琴晚成晚開住左Cam訓..嘻..搞到衰佬起身見到我平時訓覺個豬樣添,..
衰佬B一洗頻我就彈起身...彈左幾次先真正起身...衰佬訓返之後我就一直迎4係床等衰佬叫我...
諗落每一日最辛苦時間最難捱一定係日光日白...衰佬可能會出左街..可能會訓覺比王子用...
唯有夜晚我可以開住CAM同衰佬MSN..即使咁樣坐住用電腦好累我都唔介意...

諗返起今日日頭其實時間一樣好難過...望住個天未黑...時間未到夜晚...月曆未到29號..
嘻...咁大個女第一次每一日望個月曆望咁多次..咁期待某一日既來臨...
呢一種等待既心情係好難受..好講耐性...但亦都好幸福...慶幸呢一個世上有一個值得令我等佢而相愛既男人=]
林思宇啊! 我既未婚夫xdddd 訓前24號..訓醒25號...過1日26號...2日27號..3日28號..4日29號...
我仍然係屋企唔出街等...仍然期待見到衰佬攬住佢訓果一日....好耐好耐冇咁喇-v-
第一日次分隔兩地咁多日....老公啊我好掛住你 =[

今晚同衰佬玩左跑個新圖啦...真係好靚好靚...有你就特別好玩...
仲記得前兩日我上跑冰火弓箭手密我話陪我玩.唔洗理佢d女住-3-
但係我就坦言要等我老公同我玩 =] 嘻...換住以前既我...我一定四圍搵人陪我玩搵我msn講電話...
但而家既我就好專心一意等衰佬陪我做所有事....每一件我想做既事
即使連開曲奇食都想一齊等你返落黎...坐係床上面一齊開黎食 =] 嘻...仲有幾日就可以喇..
陳慧庭一定等到呢一日......但隻未婚夫豬豬返香港xddddddddd

嘻上到跑每一次都會有人問我最近點.係咪復跑.做咩換情侶就問得最多.
好耐以前既我會好遺憾同龍兒解左情.但而家既我.會好幸福話比人知呢一個係我好愛既男人<3!
嘻..今晚望住衰佬係跑個名..易風..就諗起以前識佢果陣好好笑.一個成日會黎我場陪我搵我..
有女友但都係跑隨傳隨到既佢=]有女友都叫我做老婆既低B豬-V-哈'
ANYWAY=]THAT'S THE PAST.FORGETTABLE PAST\口/ I AM THE PRESENT AND THE FUTURE =]

5日..仲有5日衰佬返香港...佢自己早D返落黎既然冇可能..
就唯有希望佢可以準準時時29號前返香港...唔好30號31號...
希望佢返香港果日見到隻豬 =] 一隻好但累等我攬住佢訓既豬 =]

等...聽朝起身應該見唔到衰豬=[ 佢要去e媽度..=[ 夜晚先返屋企t3t 唯有訓.等.訓.等.
希望佢呢幾日出出入入唔會遲左返香港啦-3- 我唔可以等多過10日架啦-口-
如果唔係 命不久矣=[

257日快樂!超愛你!林思宇bb=]

發表時間:2010-08-24 11:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 cookiebabe 的日誌)


xxyzoopop 於 2010-08-24 11:11 PM 發表:
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
好友名單
站內搜尋