| «‹ August 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 8 月 25 日 星期三  |
| 2010-08-25 | 分類: 未分類 | 2010年8月25號*
以前細細個相信會好唔捨得呢個暑假.但又好期待新一年.新書.新老師.新同學.
畢左業第二年既我對於呢個暑假感覺唔太多..可能因為兩年既暑假冇返緊工..
不過今年既事發生多好多...感觸良多......
我很愛小孩子.尤其是我跟愛人的寶貝x] 即使不在身邊.也在我心中.
永遠永遠我的寶貝!來早了.卻永遠在我心中是個寶x]
你叫林'治治'.軟林林咁解xDDDDD BABY MUM LOVE YOU SO MUCH<3
相處一個月.好光陰縱沒太多 一分鐘那又如何 我與您共同渡過都不枉過!!!!
2010.08. UNFORGETTABLE MONTH.
望住月曆其實都幾不知所措..日子過..時間過..我仍然未返工但身子更加更加比之前差..
完全未復原...甚至仲會隱隱作痛...諗完自己就諗衰佬開始返工..唔再讀書..
又一段時間要習慣佢返工既日子...再遲d就要習慣兩個都返工既日子..
今日傍晚電視冇野睇既時候.衰佬訓緊覺既時候.望住月曆諗好多野...
我好想好想同衰佬同時間一齊有工返緊..有草錢..諗既唔係旅行..而係同居
嘻..真係好有沖動好想同衰佬搬出去兩個人住-3- 嘻..好啦..發下白日夢好了 T^T'
終於又過左一日..二十五號星期三.日日好期待衰佬返香港既一日.雖然話等多四日.
但其實我又冇諗到衰佬落香港果晚我究竟見唔見到佢..始終佢係同媽子細佬一齊落黎...
哈...不過點都好啦..係香港仲總好過係治安唔好既大陸...至少有得聽你把聲!
嘻..由我第一次同你講電話就覺得衰佬b對女仔果把聲好好聽好溫柔! 嘻 x]
所以啊AUWINGSEE冇錯.的確把聲好吸引! 個人都係XP 吸左我返黎XDDDDD' 嘻 A3A'
聽日二十六號.衰佬B早上出去唱K.要記緊照顧好自己.我唯有訓住等你.
隨左係屋企望住電腦等你上線.我都唔知仲有D咩可以做LU =口=
老婆留係屋企等老公係應該既=P真係想見到老公之後攬實錫錫.唔洗多!一日一夜夠哂XDDDD補返哂XDDDDDD'
今晚終於食到多過半盒飯.但我想衰佬係隔離餵多D!
唔係啦!衰佬返香港之後我係佢屋企又好.佢係我屋今又好.!
襯佢未係日日返工我要痴實老公多D先得\口/ 哼哼哼哼哼.其他人彈開\口/ 哼.
到左26號雖然要等到夜晚/傍晚先見到衰佬B ONLINE!不過呀.到左26號.仲有3日衰佬就返啦!
最緊要衰佬少D出街係屋企ON住MSN我都感應到你既存在<3 嘻.
今晚同呀諾FB傾左幾句計!即係駿駿個女友XD 嘻 =] 視你地都長長久久幸福快樂! =]
258日林思宇BB.我愛你=] 陳慧豬字XDDDDDDDD'錫錫>33333333333333333333333333333333333333<
| | 發表時間:2010-08-26 12:15 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|