| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 8 月 27 日 星期五  |
| 2010-08-27 | 分類: 未分類 | 2010年8月27號.
琴晚發果一個惡夢..真係可能一世都記得..
同時好希望呢一世都唔會係現實發生..
即使醒左.即使食過晚飯後.即使過左大半天..
我仍然清楚記得果幾個眼神...夢入面我心有幾痛..我喊到失聲..有幾辛苦..有幾心碎
果一種心情即使起身仍然存在..即係係夢一場..起身都眼濕濕..
如果可以..我希望佢唔會再搵你...或姐我好自私..只因過去發生既事同埋呢個人令我不安.沒有好感.
唔單只係一個你既過去...係一個曾經對你唔好過..要你經常苦等..即使剛相識你都已經聽你訴說過..
而且係一個自己唔要都唔想比人...唔肯放手....成為他人過去而要介入做第三者影響人既一個女仔.
佢曾經得到你既愛.你深深愛過佢.隨傳隨到.必定搵到.即使同左我一齊之後佢對你黎講仍然最愛既人.心中第一位.
呢一切一切因為你處理得唔好.亦因為佢唔面對現實.自私.不斷出手段.所以令我有幾個月都唔好過.
即使夢見到佢一面.感覺都唔好受.所以每次見到佢既一定係一個惡夢...
痛得..恨過..心碎過..心痛過...失望過...絕望過...記得你既眼淚.為佢流既.為我流既.
一切一切我地真的經歷左好多好多先可以幸福快樂笑住咁過到今日.8月27號.短短既261日.得來不易.
所以我真係好珍惜呢一隻豬呢一段感情.
而呢個夢偏偏令我好難堪.竟然係眾人面前你維護佢.對佢依依不捨.甚至我坩言.我痛哭咁走出門口.你仍然冇追上.
至少慶幸呢個只係一個夢.而且起身講返比衰豬知.衰豬仲要Tum返我轉頭.
嘻.琴晚睇返衰佬所有既日記.睇到有一篇就忍唔住喊.嘻.衰佬既每一句說話..每一個字我都記得好清楚..
對不起衰婆...一直沒有發現你這般難受是我失責失職...沒有好好去當你愛人...更自稱你老公
但我沒有好好愛護妳...愛錫妳...保護妳..照.照顧你...我反思後...從今日後我會做個好既蝦子...
在你身邊愛護妳...愛錫妳...保護妳..照顧你...不管你怎樣...都會在你身邊不離不棄...我願花一輩時間去錫你
去了解你...去照顧你...直到世界的末了...
雖知男人既承諾.女人都唔應該相信十足.好多事唔係必然.男人既承諾更加可能信唔過
從前好多人對我講過會一生一世或姐會專一.一心一意.我都心中不相信.
唯獨衰豬呢一段說話不單單只係感動到我...對我黎講呢一個承諾..好重要..我相信呢一個承諾.
亦期望真係可以同衰豬白頭到老.愛佢同比佢愛.一齊廝守一輩子..
我一定承受不了冇左林思宇既生活.或姐你只係世界中無數人之中既一個...
但係不經不覺間..你已經成為我世界.我生命中既一切.唔好睇少自己啊 xDDD 衰佬B<3
今日美YEE果件事.好無聊.但卻令我氣憤過.炆過.
看似我做錯了.但我一直反思.甚至行落去搵SEE既時候...忍唔住喊左...
我係咪真係有做錯到...其實換轉係衰佬...我諗我唔會係嬲..但一樣唔開心...
但唔同既係..如果換轉係我..我會開心對方會為左我捨棄其他人.包括認識異性.
今次拍拖我的確係唔同左變左.我為願意接受對方既一切.好與壞都接受.
我會努力改變自己.做到最好.我會想同對方過下半生...
我會為自己做錯既事而道歉...咩都係諗對方先.以對方為首...同異性既一言一過都好小心好保留甚至避得就避.
對不起了.今天曾令你有一刻失落或是難受.我語氣重了對不起.親愛的.
多謝see的食物跟筆.我真的很喜歡!
不經不覺又27號.終於過完了今天.起身過來.就28號了!還有兩整天吧!很掛念你
我話d百加豬要等埋衰豬返黎先食.媽子講左句.好羨慕呀宇啊
嘻xd 跑要結婚先得\口/ 真人都要a-a生一大班b=[
| | 發表時間:2010-08-28 01:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
好賤.v.搞到我衰婆成日都記住 打獲佢~妖!!!~一齊黎
|
|
|