| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 8 月 28 日 星期六  |
| 2010-08-28 | 分類: 未分類 | 2010年8月28號.
襯記得同冇咩野做就打左日記先.
琴晚同王子玩到好夜.同衰佬傾到好夜.上左床一直訓唔著.
唔知點解.,可能就係唔眼訓訓唔著...
訓訓下行雷閃電.好大聲.咁個女仲係有少少驚好大聲既行雷聲.
好大雨.媽子打返黎叫我Close Windows.之後就訓返.
一訓訓到四點幾.呀媽入埋房先起身食1個黑森林蛋糕西餅同2個迷你包.
之後隔左陣起身洗頭沖涼果d.之後就坐係度上下網.等msn回我.睇下呀媽玩勁舞.
嗯.等左好耐既28號.因為一心打算到左28號.只要夜晚訓醒就29號衰佬返香港既日子.
不過而家28號已經唔再係一個咩野期待既日子.因為比我估中左.星期日返唔到黎.
由佢話我知出出入入兩邊走我就估到星期日唔會返到黎.只係一直唔諗.
仲記得衰佬同我講不如早d自己返落黎同埋呀媽同衰佬講冇事早d落黎陪佢.衰佬回既:嗯.
好多時發生既野都不如人意. 好似之前佢爸爸無啦啦返左落香港.我要一個人返工.
佢累得制訓過頭冇出到街.好多好多都唔係自己掌握到既野.所以我都冇怨言了..
就只係..已經等到唔想再望月曆唔想數仲有幾多日.只有四個.一切隨緣.
或姐向好方面諗.9月1日開學.最壞打算唔洗等多一星期.
有時做人就係咁.只有特登向好方面諗等自己唔洗難受.
睇黎我跑復裝4日.真係冇復錯........哈 =)
8月頭個月比左搬屋.生日比左唔舒服既身子.8月下半個月用哂d時間去等.
想不到我其中一個中意既月份係咁過.唔緊要啦.19歲既8月姐.仲有好多個8月.
仲有今年年尾既12月.只要衰佬唔洗又上大6半個月我深信會係一個比8月過得開心d快過d既12月.
如果屋企連媽媽都唔係度...一個真係幾孤單.哈.睇黎星期日星期一要搵節目了! =)
媽子講左句. 唉 唔等等左咁耐 唔爭在2日啦 唔同你點呀 咪又係要等
媽子岩.~3~
261日快樂! ---------------
| | 發表時間:2010-08-28 06:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係唷xd Posted at 2010-09-01 12:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哼死野好賤阿~唔比唔開心阿由其我唔係到唔係你隔離.v.
|
|
|