| «‹ May 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 9 月 2 日 星期四  |
| 2010-09-02 | 分類: 未分類 | 9 月2 號.
王子返學加油 =]
266日快樂*!!豬頭xP
前日見到衰豬<3 比衰佬B一直攬住攬到實一實好幸福<3! 嘻*
不過都係果句.有排你補唷XDDD'
一齊睇戲睇到訓著XD好耐冇見過既畫面A___A'
套戲又係既開頭D聲好好笑.之後差唔多做完先殺人=3=
完全冇睇頭XDDD'
琴日同今日做豬做到豬尾都突哂出黎XD
琴晚整個WP.衰豬提起佢BA B 先記得佢BA B係香港XD
哈.咁唔好用住XD'
日日都好幸福 X] 就快9個月!
講到好似就生得咁XDDDD
衰豬仲係咁好攬>333333333333333333333333333333333333<
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
我愛林思宇<3
| | 發表時間:2010-09-03 01:56 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|