| «‹ June 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 17 日 星期五  |
| 2o1o.09.17 | 分類: 未分類 | 琴晚訓得好甜*嘻xD'
因為有隻衰豬特登較鬧鐘睇下佢老婆訓左未<3*
辛苦老公唷>w<' 嘻* 老公真係錫我 ❤
真係甜到入心xD 訓唔著都變訓得好甜❤
不停發惡夢*! 哼.v.發左四至五個!!可惡也=[
12點幾起身.比仔仔嘈醒左.比追數佬嘈醒左*!
之後入返房.驚驚.*而且好掛住我老公-v-'
好想聽佢把豬聲>3<'所以打比豬佬講左陣*嘻*
老公豬今日返大陸.做老婆既好乖留係屋企等佢返黎xD
之後老公食住飯mSn我*點知重完機上唔返!*
我估到老公B上唔返MsN*好記得老公以前係大陸搵唔到我.
會SD E貓比禾等我唔洗擔心.*
好賤唷!典知HOTMAIL ERROR.SERVER DOWN左.
LOG!N唔到*我反而怕衰豬搵唔到我擔心我唷T^T'
典知有隻我好愛既豬頭係FB留言比我!我就諗起!
係B0R!有QQ架嘛!為左衰佬成日返大陸.我都申請左QQ<3*!
第日呢結埋婚就跟埋衰佬返XD QQ都唔洗用A____A諗起都傻笑>W<"
幫美YEE整左D歌.之後見到老公豬0N 左QQ*!
嘻.大家都唔想大家擔心所以搵大家>3<'錫哂您啊豬佬*!
好在還記得上QQ.唔洗你擔心我一晚咋豬>3<!
今晚一個人係屋企.成間房我用哂.成張床我訓哂*!
嘻.原來啊衰佬唔洗返大陸就好喇!可以二人世界!
家下好難先有二人世界*不過呢..唔緊要x]
日子流流長A3A 同衰佬過成世唷.拍拖又有同居又有結婚又有生B又有XD
突然間諗.好唔想媽媽離開我.唔想有呢一日.連爸爸都走左.唯一既親人.
媽媽走左我都好寂寞.不竟衰豬都係老公XD媽媽係媽媽.果份感情唔同.<3
281日.好快300日.好快1年.日子唔係要計長定短.
只係見證住我同衰豬相愛左281日.一齊左281日.
幸福左快樂左281日.<3 一日比一日更加愛老公B<3
一日比一日更加唔可以冇左老公B<3
因為衰豬啊.係我要同佢過下半生既人<3
豬佬去飲食飽D x] 食埋老婆果份唷xD
嘻.第日呢就5我地請人飲>3< w0w xd
| | 發表時間:2010-09-18 03:25 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|