| «‹ May 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 11 月 20 日 星期六  |
| 2010-11-20 | 分類: 未分類 | 出左街一日.
電話冇哂電.
見到see買ipod.唔知點解好耐以前好想有.
而家見到完全冇渴求.或姐款唔算令.又貴.又係熱能感應唔岩用.
不過即使點都好.見到朋友買到自己中意既野.又幫到佢搵間平既都開心.
夜晚完全唔餓.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
早知衰佬唔洗出去.我都唔出街.
我份人係咁.成日調轉黎諗.
如果我一個人係屋企無所事事.自私少少都想衰佬冇出街同我講下電話都好.
加上see姐唔係好少約我.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
行街見到好多野.好令.唔係貴.唔係唔捨得買.而係覺得一來冬天3我怕熱5中意著.
2來好少出街.唔洗買咁多3住都得.3來覺得唔係好中意既野無謂買唔好哂
-------------------------------------------------------------------------------------------------
今日mk好多人.好多mk女驚死冇冬天驚死蝕.著成身毛毛好似得返9度咁.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
整日冇同衰佬講電話.
一心返屋企同佢開cam.鑽下地.msn下.
一心諗住得返10分鐘.可以3個人1齊玩到勁舞.
陪下媽子又好.反正衰佬未玩過舊勁舞.
之後去次所收線等.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
由2個人跳.變1個人跳.跳跳下知道.又要幫佢細佬玩信長.
場信長仲要開左10幾分鐘.... 有點不耐煩是真的.覺得不合理也是真的.
都唔係第一次.其實唔在於第唔第1次幫佢.或者在於果15分鐘...
開場15分鐘.要等完場.好耐.
由10分鐘等到媽媽訓埋都未1齊玩到..
或姐因為細個同爸爸share電腦.以前做功課用多時間.爸爸會接受.
因為細個已經5係1人1部電腦...所以我好明白王子想玩電腦.而做呀哥想拎返電腦既感覺.
所以平時係衰佬屋企.我有時都叫佢唔緊要.比王子玩多陣.有時等到1點都有...
今次就好似1拖再拖咁...其實1早講明得返15分鐘玩...即使玩..都冇理由自己開場...
其實在我角度.冇話邊個錯. 王子身為場主走5想比人鬧正常.但因為咁易同呀哥嘈.就過火d.
下次應該1係傾好係玩1場先走或姐唔自己開場.
做呀哥幫佢玩冇咩問題.但晚晚都要幫佢玩完...就完場就話姐...況且唔係1定要幫..
就好似網吧比錢打機咁.收機就收機架啦.屋企部電腦較鐘冇熄機.間中有人幫佢玩到完場咪算好囉.
唉.我意思唔係要呀哥比細佬打.只係覺得.個細佬一出硬呢一招.個個受怕就哂佢.4個字.變本加厲.
或姐唔洗搞咁多野.我比多d耐性.岩岩開場都等佢玩完.咁2兄弟5洗嘈.1個5洗覺得5滿意好火.
一個更加唔洗做中間人.夾住中間左右做人難.
又是我錯. 好豬咁喊左好耐...由覺得自己冇錯變到內疚...應該要忍下等下...
唉.冇哂心情-.-同興致勃勃想返屋企開cam既心情.完全極端.
媽子岩.多一事不如小一事.下次還是等等.忍忍.
| | 發表時間:2010-11-20 11:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|