| «‹ August 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 11 月 30 日 星期二  |
| 2010-11-30 | 分類: 未分類 |
|
|
2 0 0 9 1 1 2 2
不適請假.
夜晚去左大佬屋企打邊爐!
老遠的調景嶺! 九點鐘去到.
辛苦大佬落黎接我喇!
上到去. 見到兩個新朋友啦.
一個叫輝[好似係xd] 一個叫B女[so型]
一個就王子咁既款xD 大佬個細佬xD
大佬幫我夾哂野食.辛苦哂喇=P
之後佢落樓下有事搞. 唔洗對唔住 x]
我同佢地有講有笑有食! x]
之後終於見到個大小姐啦!
或者應該話大人物啦!
不予置評! -v-'
但講真. 沒有好感.
佢對我都大概係 x] 多多問題想知-v-'
我唔會同你爭大佬喎-口-'
之後大人物終於肯去訓.
我同輝同傑打機.打到訓著傑拎被比我.
唔該哂喇細心既傑佬xD
之後全體入房傾計.我同大佬同輝係上面.B女訓覺覺豬.
傑佬玩電腦-v-' 靚仔也xP.
傾到天光. 我同輝出廳吹水.
大佬返錯房訓覺..唉 -口-'
之後去洗頭. 九點訓覺.
十點入房訓覺xP
十一點幾閃水.
琴晚聽到BABE把聲<3
|
1年前既日記.好大分別xD'
分別在於...我身邊唔再係矛人 x] 而3有隻好豬既林思宇<3 *!
分別在於...我冇再玩跑..冇再哂錢哂時間哂心機係跑xD
分別在於...對於果個'大小姐'既感覺唔同左.無謂的一個八婆遠離我同衰佬.不值一提既人.=D
鈔別在於...我唔會再因為聽到龍兒既聲而開心~睇返篇日記笑既諗既係同林豬既回憶.對話.XD'
果陣冇咁豬囉=00= XDDDDDDDD
分別在於...王子而家應該係我比虫佢而唔係佢比我XP 哈一陣一腳踢埋黎話大家姐成隻豬咁XDDDDD'
分別在於..[老遠]既調景嶺對我而言唔再係[老遠]...XP
嘻. 20091122!原來22號係第一日見既日子<3 第一日既一週年!!!!! <3
| | 發表時間:2010-11-30 05:10 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|