| «‹ September 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 2 月 1 日 星期二  |
| 2011-02-01 | 分類: 未分類 | 老公返上大陸既每一日.都做住重覆既事.
10點起身開電腦.訓住等QQ既聲...
到老公食完飯可能訓覺可能PPS....
一係等老公去完街返黎...一係等老公出完去食飯返黎...
每一日都要禁哂2個Ac既Game..至少要禁3隻..
禁錯左制..上左機戰..哈我記得最後一晚再親口喊哂口提機戰既時候.
豬佬除左講對唔住.就係一句我以後唔玩啦.
當然我知道呢句說話只係安慰我..
而當我今日再次見到220日222日連續登入...係大陸Sd msg叫代打..
我已經再毫無反應...或姐呢d就係叫做絕望...
當一個人又等待...盼望..期望..期待...到失望...最後就係我而家呢1刻既感受.絕望.
改變唔到對方既野就唯有改變自己既睇法.
係好事定唔好事呢..哈...對我睇講好事既...正因為已經絕望...我唔會再因為咁而唔開心 =]
今日起身突然先知原來食完飯接機前要去人地屋企.
落街前食飯突然先知係屋企等車唔洗出去.
落完街食飯突然先知原來唔係出左街唔係食完飯.係細佬打緊機.但冇人話聲比我知.
講2句就出左去...
再一次傻婆咁好快食完飯想同豬佬qq.特登買上樓食.係咁qq留言fb留言.
不停等同擔心.... 哈..每一日好似就成日會唔見人..幾分鐘...幾個字...一個鐘..
總係等待同擔心...
當接完機返到黎差唔到12點既時候...套台劇已經睇到第7...集應該..
好累好累..好眼訓但未至於訓著...更加唔想係你返黎既時候...我去訓..
因為我知道你每次上大陸...尤其新年...多多節目..唔係唱k就消夜..一係行街...去人屋企..
而係香港既我就每一日係電腦面前..街都唔出..等你上線..
諗住12點返到黎會開cam.一直開住燈等.點知一返到黎...就pps...
哈...或姐唔想比親戚見到掛^^ 咩都好啦...好似一箱情願咁係度等-.-'
真係好討厭分隔兩地.電話都打唔到個.總係令人擔心.總係永遠得我係屋企呆呆既等待.
2月1號又過左. 或姐因為星期6同琴日有媽媽同喬喬陪我.pps有野睇.
過得快左...但黎緊仲有8日.... =D
| | 發表時間:2011-02-02 01:06 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|