我今日去左大澳^^
都幾好玩既
旦係好悶囉..成日都要影相
今日學正茶果..好難正TT
我正到一舊野咁..我比左miss李食^^
會唔會好衰呢?_?
之後我地去左食野
miss李請左我去山水豆腐花同車仔麵..so....happy
最後玩埋d傻仔野就放學lu ^^
我食左d野食..好好食: >
之後我放左學之後搵貓貓戈d玩
我地上左天台..玩
貓貓今日做左龜龜*v*
我今日變左得三戈月大既bb
我含住戈奶咀^^
拖住家姐同baby行街街
我地去左上得
我一嗆一行一路含住戈奶咀玩人
有條友仔比我打左黑痴嚇到跳起左
勁撚好笑^^
之後嘉貓fd黎左
佢一見到我含住戈奶咀就話我似一隻野
我唔記得左係咩啦下^^
最後等埋賴b仔送左老鼠番屋企就一齊飛的屋企^^
今日都幾好玩既^^
打完..bibi
|