今日心情好燥啊!!
我捻唔到朋友竟然會變成咁……
不過,你地要開心D啊!!就當距地講既野系耳邊風啦,唔洗理距地架!!~~~ ^ — ^
今日同大欣,啊糖,細粒一齊去左深圳東門shopping,
買左好多野
下就翻到黎,去左大欣屋企玩煮飯仔
總之成日都好happy啦!!
呢幾日考試~~~~
日日好無聊啊!做完試卷就趴左系度,好彩可以提早放!!
琴日好黑仔,同大欣,小情坐海旁,點知我一個唔覺意 ,將XX踢左出去,大欣
即刻彈左起身“細欣,你踢左包XX出去啊!!”
我嚇左一跳,“大欣,你講真噶??”
小情同大欣超級無奈咁涕住我~~~~
今日啊lin突然暈低,嚇左我一跳,希望距快D好翻啦!!