最唔中意就係星期二! 好憎上林太堂..又要悶wo.. 成日講d野..明明就識架.. 佢都仲要係到教wo..勁無聊囉~ 金日好似無咩野打tim..><" 老婆豬你快d好返啦~ 老公會好擔心你架...乖豬d啦._.v"