|
|
2010 年 4 月 30 日 星期五  |
每個女仔都是冇淚的天使  | 分類: 未分類 | 每個女仔都是冇淚的天使
當遇到自己喜歡的男仔時
便會流淚 於是變成平凡人
所以男仔一定不要辜負女仔
因為她為你放棄了整個天堂
我以為什麼都有答案,但現在我又覺得其實人生並沒有所謂的答案。
每天我都有機會和很多人擦身而過,有些人可能會變成我的朋友
或者是知己所以我從來沒有放棄跟任何人磨擦的機會。
有時會搞到自己很煩惱同痛苦,但唔理啦^^~
星星在邊到都會亮,就是你有沒有抬頭去看。
| | 發表時間:2010-04-30 11:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
IKk 於 2010-05-24 07:59 PM 發表:
令仔,... 去人qz點可以唔留cm架
|
|
|
哇 靚仔ar 好靚仔ar >3< 可唔可以做個fd ar
|
|
|
哇 靚仔ar 好靚仔ar >3< 可唔可以做個fd ar
|
|
|
哇 靚仔ar 好靚仔ar >3< 可唔可以做個fd ar
|
|
|
HiMoKi 於 2010-05-17 09:07 PM 發表:
c0mment;)
|
|