重以為今日無機打添=^=
昨天開始上唔到網=^=
打去問又無人接聽=^=不爽=o=
原來係個網絡upgrade=口=
所以一整天都無得上網-o-
攪到我重夜mama 3點幾約人出街添-o-”””
要甩抵了XD∼∼留在家中打機好過XD∼∼
不過好累-^-無野做打左成日三國無雙-O-
連打4粒幾鐘=^=好難玩=^=不過幾好玩@O@”
忘了打添XD∼∼
我拎左張心理輔導証書了XD∼∼型XD∼∼
最後一堂拎左大家MSN XD∼∼遲D可以出黎食飯XD∼∼GOOD XD∼∼
今日一定要玩到夠本\O/
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
感覺有點被遺忘。不論何時何地何物何人都好像被你遺忘。也許當天的決定是錯的。
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
|