今日又要開始我艱辛的工作和開學的大日子=口=
今朝一早番去就測驗@0@
估唔到咁遲番去都執到好位XD~~
次次都有靚位XD~~
不過坐冰都一樣-.-
阿SIR擺到明俾你抄XD~~
好快抄完之後10點幾就放左LU@0@
溫左陣書之後同賓爺走左去打機XD~~~
打到1點幾出旺角搵monkey@0@
媽的臭西個書包勁多野-.-
俾臭西monkey玩死=口=
行左9個字先搵到間書店!!!
去到間野竟然係做批發!!!
媽的臭西=口=個bag重到扑街-口-
拎左行來行去=^=
見重有d時間走左去VCD鋪睇碟XD~~
睇中幾隻@@V仔凸工/活死人/ON9先生/神話/一套鬼片
最後買左ON9先生同凸工XD~~
買完就趕番工@0@
上到去3點一條友都無-.-
之後坐係度等左3個字-.-"爽
先來兩件煩西「媽」寶!
即刻彈比monkey XD~~~
兩條細佬煩到扑街XD~~
之後一路都好忙-.-
忙到8點走佬@0@
之後同老婆仔去KFC食野~.~"
食完就閃水LU>O<~
|